sreda, 28. oktober 2015

Jackee - TT Peppershredder - SLV


Glede na to, da je proces trajal toliko časa, je dejansko težko zajeti celotno zadevo. V tem času sem se veliko naučil, končni rezultat pa je presenetljivo dober. Zvok je res vrhunski, bruma prajktično ni (v primerjavi z ppsh1 je ogromen napredek). Strošek je bil kar precejšen, je pa res, da sem nabavil še veliko dodatnega materiala (ki mi ga potem zdaj ni treba kupovat).

a) zvok
Zadeva ima soliden overdrive, žal mu pač kot analognemu efektu jaskost z zmanjševanjem gaina/drivea zelo pada; zato je v začetku potem zelo opazen pok Dcja pri preklopu. Glede zvoka drugače dejansko ni pritožb, efekt je solidno tih, tudi pri največjem ojačanju ne daje od sebe nič hrupa, kot da bi bil „tovarniški“

b) uporabnost
Ne vem, kako bo efekt dolgoročno deloval, to bo pokazal čas (verjetno bi znali prit na dan kakšni problematični loti ali poškodovane komponente. Drugače pa je je efekt neuničljiv.

c) izdelava
Proces je trajal res dolgo, verjetno kar ene pol leta, je pa res, da sem zdaj enoto osvojil in posvojil, v procesu sem se veliko naučil. Načrtoval sem zadevo prtecej preveč škrto s prostorom - in tudi preveč natlačeno. Lampama sem dal precej preveč prostora, seveda pa ne morem vedeti, koliko je lahko medsebojnih motenj. A če sklepam po svojem compressorju za bas (kjer je lampa „v srcu“ vezij), to ni tak problem - in bi lahko prihranil ogromno prostora, če bi načrtoval ploščo sredi med lampama. Ali če bi dal lampi zadaj ven (kot sem pač šele zdaj dobil idejo). Velik delež k gužvi prispeva tudi „mode switch“, ki je bil dejansko čisto nepotrebna komplikacija, popolnoma bi zadostoval TS bypass switch. Gneča žičk ob lampah je neznosna! Problem zase je dolžina napeljave - zaradi manj motenj sem jo skušal držati čimkrajšo, a je potem pač tako, da je silno težko bilo delati. Za naprej so verjetno najboljša rešitev konektorji – ali pa „solid“ žica, kjer se izdela vse skupaj in potem vstavi. Ploščici – moji prvi za rabo – sta uspeli kar lepo, edino po izdelavi ju nisem obrusil, kar je verjetno povzročilo slabše prijemanje cina. Tega je bila kriva tudi prenizka temperatura spajkalnika; mora kar imeti 300°C, za odspajkanje in masivne komponente pa raje še več. Zato sem – ker je bil kontakt spajkalnika s komponentami predolg – uničil verjetno kar nekaj komponent in zadeva najprej ni delala. Za naprej velja, da raje malo daljše nogice pustit kot pa cvret komponente. Problem zase je napajalnik TT, ki je usmerjen – in je bila zato napetost na enoti prenizka, morda je bilo celo zato noter „rožljanje“ diod. Za prihodnje je vprašanje, če je sploh še smiselno naročati napajalnike, raje ga naredim sam, po vzoru Moosepotamusovega za Alembic, pa še napetost lahko reguliram (morda bi celo vgradil ločeno regulacijo za heater in pa plato). Pri načrtovanju sem včaish malo pretiraval, kot da bi načrtoval serijsko proizvodnjo oz. imel malo problematičen workflow – v naprej velja pač najprej naročit komponente, potem šele načrtovat notranjost in layout plošče. Če povzamem, pa je izdelava lična in zelo privlačna, sploh bakrene rešetke (še vključi). 









I have included some data from TT page, which is not available anymore (?), so instead of linking I loaded my saved files.




Ni komentarjev:

Objavite komentar